Jarrujen ilmaus tuotti edelleen ongelmia, siellä oli joku liitos josta sitä ilmaa vaan pääsi sylinteriin ja sehän ei sit ottanu toimiakseen edes sen riiputushoidon kautta...
Pari kertaa liittimet sylinterin päässä vaihdettiin ja taas samaa roikotushoitoa ja kolmannella kerralla alkais tuntumaan siltä, että jarrut eteenkin löytyis. Hipitihipitihurraa ja paletti kasaan...
Öljytankissa oli joku hämärä pikkuinen saumavuoto ja sitä hitsailin ja tinailin pariin kolmeenkin otteeseen ennenkuin se alkoi pitää kalliit fossiiliset tervat sisällään. Bensatankille pitäis varmaan tehdä sama käsittely mutta se jäänee ensi talveen jolloin sen vois oikeestaan tehdä kokonaan uusiksi.
Siinä sivussa sitten hifistelin suurimman osan näkyvistä pulteista kupukannoiksi, on vähä seksikkäämmän näköiset tolleen vai mitä ootte mieltä?
Ennen kuusiokannalla |
Jälkeen söpö nupu, kuva vähä huano |
Tänään sitten toista tuntia punnersin sitä tulille, käytin kaasarin ja tulpat pari kolmekin kertaa irti ja kaikkea kikkailtiin kunnes huomattiin laskea kohokammio kerralla oikein kunnolla tyhjäksi ja kas, ekalla tärähti!
Siinä se sitten taivas aukeini ja saatiin pikkuhiljaa kaasari about säätöihin! Huomenna varmaan olis hyvä tehdä jonkunlaista koeajoa ettei viikonloppuna Helsinki Bike Showhun ihan kylmiltään trarttis lähteä. Nyt se nimittäin on senverran ajokunnossa että viedään ihme oikein kunnolla rahvaan ihmeteltäväksi!
Ja sit vaan kovaa ajoa että saa kaikki viat löydettyä ennen talvea että on taas puuhaa pitkiksi illoiksi!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti