tiistai 6. tammikuuta 2015

Tätä hetkeä on odotettu! Koekasaus alkaa!

Vuodenvaihteessa, sikäli kun duunit on antanu tilaa, on tullut taas hieman askarreltua pajalla. Tein umpikamasta uuden sissyn. Se golfmaila-teema säilyy ja varmaan mailoista kasattu jää "näyttelysissyksi" mutta käyttöön on pakko askarrella hieman tanakampi versio.

Umpikamasta saa kestävän




Satulaan laitoin pohjalle tanakkaa kumimattoa ja istuinpuolelle Motonetin paksumpaa makuualustaa. Kiinnitys tulee vähän niinkuin piiloon, etupää yppoaa runkoputken sisään ja takapää pysyy paikoillaan kun hitsailin palikan lokariin ja napakka ura satulapohjassa pitää jakkaran paikoillaan ajossa. Oletettavasti siinä on myös painoa päällä melkein koko ajan.

Satulan takakiinnike

Satulan aihio paikallaan

Satulaan tulee vielä hieman lisää toppausta ja sit alkuun keinoeläimen nahkaa päälle. Aito nahkapäällinen tulee sit aikanaan kun on varaa ja aikaa saada haluamansa...

Öljytankinkin valmistelin maalausta vaille valmiiksi tekemällä uuden syöttöputken parempaan paikkaan sen pois leikatun tilalle. Nyt ölppä lähtee koneelle tankin pohjalta eikä takaseinän kautta niinkuin aikoinaan. Toisaalta, siellä takana on nyt aika vähän tilaa lokarin läheisyyden takia joten parempi näin...

Sitten pakattiinkin melkein kaikki mahdollinen kyytiin ja mentiin Forest Choppersin tallille. Runko sille pitemmälle nostopöydälle ja pikkuhiljaa keulaputkia paikoilleen!

Riittääköhän ton pöydän pituus?

Keulaputket paikoillaan, about...

Eturenkaan kun tosta lumpsauttaa...

Tarttee varmaan huomenna vähän jatkaa ja laittaa toi keula kasaan, ja saattaa sitä muutakin siihen rakentua. Mitenkähän toi pöytä oikeesti riittää? Etupään ku saa kasaan niin takarengas mun laskujen mukaan jää melkoisen reunalle...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti