Taashan se edistyy vauhdilla.
Askartelin enskavedon linjan kohdalleen. Muuten meni helposti ja hyvin mutta ei meinaa koko tallilta löytyä 35 mm voimahylsyä. Kummaa toimintaa.. Toisaalta, ei sitä hylsyä just muualtakaan löydy... Joutui soveltamaan.
Kytkinpaketin sain paikoilleen jopa yllättävän helposti, alkuun vähän niiden jousien kikkailua ujostelin, mutta sitten keksin, päällyslevy lappealleen pöydälle, jouset paikoilleen, tiukasti teipillä jousien paininlevy paikalleen ja koko kakku paikoilleen. Sen jälkeen isommalla puristimella paininlevyyn vähän painetta ja mutterit paikoilleen.
Miksen mä tota oo aikaisemmin keksinyt, olipas helppoa verrattuna siihen normaalisti pitkin tallin lattiaa sinkoilevaan jousikokoelmaan...
 |
Kytkin paikoillaan, vähän jo tuntumaakin siihen sain |
 |
Enska paikoillaan ja about ajokunnossa |
Sithän piti tökkää öljytankki ja takalokari kilkkeinenn paikoilleen. Sai vähän osviittaa siitä värimaailman sopivuudesta. Ja öljylinjojen vetokin on helpompaa kun on ölppätankki paikoillaan.
 |
Sit saa oikeen kuvan ku bensatankkikin valmistuu |
 |
Kivasti noi värit toimii kimpassa, mun mielestä |
 |
Takapää melkein valmis |
Sitten alkoi tanakka öljylinjojen veto joka vaati paljon tiukkaa punnerrusta, tarkkaa mittaamista ja soiton Teemulle että sai about selville mikä reikä vie ja mikä tuo öljyä. Manuaalin hassunhauskasta piirroksesta oli lähinnä hankaloittavaa riesaa. Sen perusteella jos joku ne linjat vetää voi hakea apteekista duunia koska vaan.
Mutta tällainen siitä sit tuli, ei oo blingblingiä vaan mustaa kumia!
 |
Suokkarin jalan letkuja ei oikein edes näe |
 |
Lyhyt ja musta on kaunista |
 |
Tulpattuja turhia reikiä |
Käviskö huomenna jarrujen vai sähköjen kimppuun vai viettäiskö vaan vähän vappua?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti