Nyt se hetki sitten koitti. Viimeiset osat ovat maalauksessa pajalla ja kaikki muu on tallilla muutamia puuttuvia kikkareita lukuunottamatta.
Tulkoon kokous!
Pitkälle nostopöydälle ja sen välittömään läheisyyteen alkoi kasautua kakkea sellaista mistä pitäisi viikossa chopper saada aikaan.
 |
Ensin runko pöydälle |
 |
Sitten kamat hollille |
Seuraavaksi alkoi se perusjuttujen kiinni pulttaaminen. Melkoisen ripeästi homma sujui kun on tullut jo harjoiteltua ja kaikki palikat, pultit ja mutterit on hollilla ja oikeilla paikoillaan.
 |
Keula paikoilleen, tällä kertaa myös laakerivaseliinit |
 |
Ylä T-kappalekin sovitettiin |
Ja ihan kauhee punnerrus! Kone tonteille. Siinä ei toinen voi
auttaa juurikaan kun kannustamalla ja se malmikasa painaa kuuskyt
kiloo!
 |
Piuska ote malmikasasta |
 |
Ja hiioppia, keskittynyt ja puuskuttava ilme |
 |
Kone paikoilleen |
Tällä kertaa kun on oikeasti meininki laittaa pyörä tikkiinsä laiteettiin myös me muutamat osat paikoilleen mitkä esikasauksessa jätettiin vielä tallin nurkkaan odottamaan. Niinkuin tuo jännitteensäädin. Ehdin tekemään sille ihan kiinnitystelineenkin...
 |
Kivasti se siihen istuu |
 |
Sopiva rako tuossa että saa piuhat piiloon |
Seuraavaksi iskettiin öljynsuodattimen jalka ja vaihdelaatikko paikoilleen. Ja tukilkaakerilaatikko jonka sovitteet vihdoin saatiin paikkakunnalle ja iha oikeeseen väriinkin.
 |
Siinä lepää! |
Ja seuraavaksi kaasari tontilleen
Ja koneen yläkiinnike puolan kanssa.
Alkaa jo näyttää pyörältä mutta varmaan tarttee jatkaa huomenna.
 |
Voittajan on helppo hymyillä! |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti