Nyt on sit runko pajalla. Toistaiseksi. Tarttis vcarmaan alkaa kasailemaan takapäätä että saisi mitoitettua ja askarreltua sissybarin, kilpitelineen ja satulan pohjan paikoilleen. Sit vois oikeesti koekasata härvelin! Sillä välin vielä pientä arkartelua
|
Takavalon piuhoille "hyllyt" lokarin sisään |
|
Enskan etupulley sävyihin |
|
Ohjauslukon kolo ohjausakseliin. |
Ja sit kokeilemaan:
|
Vaihdelaatikon offsetlevy, sävyissä paikallaan |
|
Aski paikallaan |
Toi teema kun meinaa muodostua "Rauta kakkonen" pohjalta niin pitihän se vaihdekepin nuppikin saada jotenkin teemaan liittyväks:
|
Hyvä tosta on ote ottaa |
Sit piti punnertaa takarengas ja ratasjarru sekä ketju paikoilleen, että saadaan välykset kohdalleen!
|
Kivasti istuu ja nyt on välykset kohdallaan |
Ja seuraavaks melkein peltivalmis öljytankki ja takalokari paikalleen. Öljytankin etukiinnikkeisiin tarttee etsiä sopivammat pultit, niitä kun ei just nyt löytynyt.
|
Takapää hakeutuu kohdalleen ku sissy on paikallaan |
|
Aika kiva, miellyttää silmää |
Kilpiteline sovitukseen, että näkee tarviiko vielä kovasti muuttaa jotain. Mut ei siltä näytä!
|
Aika hyvä olis noin |
Takavalo kaivetaan tohon kilpitelineen alalaitaan. On pieni ja söpö ja jopa E-hyväksytty! Seuraavaks sissyn mallinnusta magneettien avulla
|
Korkeus hyvä |
|
Muutenkin hyvä |
Jos ens viikolla ehtis viedä noi mailat krominpoistoon niin sais liimattua niihin kiinnikkeet ja taas se menis vähän eteenpäin.
Kyllä tää tästä vielä valmistuu...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti