Pitäisi siis kovasti puhallella kaikenlaisia osia hiekalla puhtaaksi että saisi pulveroitua ne halutun värisiksi. RUNKO MUKAAN LUETTUNA...
Runkohan on tunnetusti moottoripyörässä sen kokoinen komponentti ja lisäksi vielä painaakin jonkun verran että tollaiseen normikokoiseen hiekkapuhalluskaappiin sitä on kohtuullisen turha sovitella. Sissybarin kanssakin tuli jo ongelmia. Eli ensimmäinen tehtävä oli helppo: rakenna puhalluskoppi!
Sitä punnertaessa ja suunnitellessa meni rattoisasti pari iltaa ja siinä sivussa ehdinkin jo puhallella pikkuosat.
![]() |
Sissy oikein puhtaana |
![]() |
Hassun kopin tein |
![]() |
Aika kivasti sinne mahtuu |
Parin tunnin puhalluksen tuloksena uudet putket olivat kutakuinkin pulverointikunnossa mutta vanhaan maalipintaan ei ollut tullut juuri edes jälkeä... Nylonlaikka käteen ja työstämään.
Kolmen tunnin hirveen hinkkaamisen jälkeen alkoi rungossa olla paikoittain jopa metallia näkyvissä. Puhaltaen tohon savottaan olis varmaan menny pari viikkoa... Raavitaan se pois mikä saadaan ja loput hiekalla sit kun ollaan siinä tilanteessa.
![]() |
Uusi putki puhdistuu helposti |
![]() |
Tuotakin kohtaa on tunti työstetty |
Kyllä tolla pulverilla vaan saa ihan siistiä jälkeä aikaan kunhan vaan on pohjat kunnossa.
![]() |
Paljon pienosia valmiina, olis vaan pyöräkin |
![]() |
Sissy asennusvalmiina |
Välillä pitää vähän kasata lisää rahaa ja sit taas askartelemaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti